WSPARCIE

Zakres usług oferowanych przez naszą firmę jest na tyle szeroki i elastyczny, że jesteśmy w stanie dopasować ofertę do potrzeb każdego klienta. Niezależnie od tego czy wymagana jest pełna obsługa, czy częściowe wsparcie istniejących służb, czy też jednorazowe zlecenia. Jesteśmy w stanie sprostać każdemu modelowi współpracy.

Wybór sposobu współpracy powinien być uzależniony od indywidualnych potrzeb i dopasowany do wymagań, jednakże powinien być elastyczny aby w każdym momencie móc rozszerzyć zakres współpracy.

W przypadku firm, które nie posiadają własnego działu IT sprawdzi się model, pełnej obsługi zdalnej lub obsługi zdalnej jednocześnie z dedykowanym inżynierem w siedzibie klienta zapewniającym podstawowy “Help Desk”.

Częściowe wsparcie w ramach II i III linii to dobry wybór dla jednostek posiadających niewielki dział informatyczny, lub małych firm które zatrudniają jednego informatyka.

Doraźne wsparcie projektowe sprawdzi się w przypadku projektów gdy czasowo wewnętrzne zasoby potrzebują wsparcia w ramach terminowych projektów, tak aby mogły zająć się niezbędnymi procesami w celu utrzymania ciągłości działania infrastruktury.

lg